22 Mayıs 2013 Çarşamba

Birgün Beni Aldatırsan Eğer


Birgün Beni aldatırsan eğer
Sadece aldatmışındır...
Bir söz düşmez bana elbette
Söylemene de gerek yok haliyle
Ama unutma; ben bilirim
Beni aldatırsan eğer,
Sen zevkin doruklarındayken
Benim kalbim sıkışır, ruhum kararır
Sen başka birinin kollarında,
Tatminliğin son safhasındayken,
Benim kalbimde bir parça kopar,
Yiter gider bir tutam sevgi,
Yavaşça ölürüm,
Ama ben bunu sana söylemem
Aramam ya da
Bildiğimi belli etmem.
Aldatmam bende, bilirsin
İntikam mı?
Hayır beni tanıyorsun...
Sadece,
Yine gülerim senin gözlerine bakarak
Ama bu sefer yüzümde ki
Gülücük sahtedir.
İçinde biraz kırgınlık
Biraz yalnızlık
Biraz da hayal kırıklığı vardır.
İşte bende seni böyle aldatırım
Gerçek olmayan bir gülüşle
Yavaşça yitip giden sevgiyle
Ve devam edersen eğer
Birgün
Birden çekip giderim
O zaman neden diye sorma bana
Bir sebep söyle deme
Bil ki;
Sen öldürmüşsündür kalbimi
Sen katili olmuşsundur sevgimin.
Tüketmişsindir.
Yaptım ve gizledim sanırken her tatmininde,
Bir hançer saplamışsındır ruhuma,
Zarar vermişsindir masum aşkıma,
Bunu unutma...
Birgün beni aldatırsan eğer,
Solarken ruhum yavaşça sonsuz kederle,
Aldatırım bende seni sahte gülüşümle.
Bunu unutma...


1 yorum: