22 Mayıs 2013 Çarşamba

Kıyameti Bekleyiş

Kıyamet gelsin artık.

Dört gözle bekliyorum kıyameti, sakladıklarımı bir bir söylemeyi ve benle ilgili saklananların yüzüme söylenmesini. 

Yaptığım hataları, insanların içlerinde tuttuklarını, bana kırgınlıklarını bana kızgınlıklarını hepsini bir bir duymak istiyorum.

Artık yüzleşilsin istiyorum... 

Sıkıyor bu oyunlar hem de çok sıkıyor. O kadar komik geliyor ki oynanılan roller. Bende oynuyorum haliyle, kendimden tiksinircesine.
Bazen de bağırasım geliyor sokak ortasında, insanları dürtesim, Kahkahlar atarak gülesim veya ruhsuzluklarına ağlayasım, kısaca oyunun dışında var olasım geliyor.

Kıyamet gelsin artık;

Tabulardan kurulmuş dağlar yıkılsın, boş hayaller ve gerçeklerle gökyüzüne dizilmiş yıldızlar kaysın, kandırmak için sunulmuş gökyüzü kararsın, bastırılmış duygular toprağın altından çıksın tüm şanıyla. 

Mutlak doğrunun olmadığını kanıtlarcasına, fikirlerin hepsinin doğru olduğunu doğrularcasına güneş doğudan değil batıdan doğsun, yaksın yemenden çıkan ateş ruhumuzu arındırmak için. Yüzleşelim, beraber ağlayalım ve arınalım istiyorum. Arınalım ki mesih insin dünyaya. Masumsunuz desin, artık masumsunuz....

1 yorum:

  1. Kopmasın kıyamet daha degil...Ve eger bunlar icin istiyorsan kopsun kıyamet.Zaten yıllardır icimde kopan bir kıyamet.
    Seni okuyunca tuhaflasıyorum.Bu yorumları benmi yazdım falan diyorum. :D

    YanıtlaSil